Новий порядок
У деякому місті ввели новий порядок. Тепер кожного, хто хотів потрапити в місто, на вході зупиняли стражники й задавали одне й те саме питання: “Навіщо ти хочеш увійти в місто?” Якщо людина у відповідь на це питання казала правду, то її топили в ставку, а якщо неправду – вішали на шибениці. Довгий час ніхто не міг увійти в місто, пройшовши через це випробування. Але знайшовся такий сміливець, що сказав, що він зможе пройти, не будучи втопленим у ставку або повішеним на шибениці. Похвастався й… пройшов! Що ж він сказав варті?
Відповідь:
[hidepost] Відповів: «Що б мене повісили». Якщо він сказав правду, його треба утопити, але тоді виходить, що він збрехав, якщо ж він збрехав, його треба повісити, але якщо його повісити, то виходить, він сказав правду, а, отже, його треба утопити. Тому, незрозуміло, правда це або неправда і його пропустили.[/hidepost]
Він сказав “Мене повісять”. Якби це було правдою, його б втопили, а якби неправдою, то відпустили. А повісити і втопити неможливо.
Він промовчав.
він промовчав
Він сказав неповну правду оскільки правда і є правда а неповна правда це брехня
він сказав:”секрет”
“не будучи втопленим у ставку АБО повішеним на шибениці“ Так як він вжив сполучник АБО, то він може казати що хоче, він всеодно мав на увазі що зним не трапиться або одне або інше. Якби він вжив замість сполучника АБО сполучник І, то була б інша розмова))
Новий порядок
він нічого не сказав
Сказав дорогу призеденту))
попісяв
Він сказав: “Ви повішаєте мене на шибениці”. Тепер, якщо варта і справді буде його вішати, то його слова виявляться правдивими і вони (відповідно до умови задачі) муситимуть топити сміливця в ставку, але якщо варта буде топити його в ставку, то його слова виявляться брехнею і вони муситимуть повішати його на шибениці. Отже, утворюється замкнене коло, сміливця не можна ні топити, ні вішати, тому вартові пропустили його у місто.